Search:

Type: Posts; User: 16v_paddy

Page 1 of 34 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  1. Thread: Insurance

    by 16v_paddy
    Replies
    4
    Views
    82

    If it's restored I'd suggest putting a value of...

    If it's restored I'd suggest putting a value of at least 20k on it based on the few that have sold or are up for sale recently

    Another company that seems to get mentioned on here quite often is...
  2. Replies
    1
    Views
    114

    I believe the inners for an R5 can be used...

    I believe the inners for an R5 can be used...
  3. Replies
    31
    Views
    2,128

    I got my windscreen from Renault Parts Direct in...

    I got my windscreen from Renault Parts Direct in Swindon just over a year ago & was 1 of the last ones left in the UK so I've got no idea if they're still available
  4. Replies
    96
    Views
    3,438

    That's better than I was expecting from them tbh,...

    That's better than I was expecting from them tbh, that's pretty much exactly what the OE ones are like =D>
  5. Replies
    4
    Views
    230

    New ones are available from here...

    New ones are available from here http://www.webcon.co.uk/shopdisplayproducts.asp?id=847&cat=Throttle+Position+Sensors
  6. Replies
    31
    Views
    2,128

    Paint went on today ...

    Paint went on today

    http://williamsclio.co.uk/forum/attachment.php?attachmentid=9033&stc=1
    http://williamsclio.co.uk/forum/attachment.php?attachmentid=9034&stc=1...
  7. Replies
    2
    Views
    179

    Leave all the fluids alone, if anything make sure...

    Leave all the fluids alone, if anything make sure they're all fresh or at least in good order like plenty of antifreeze and the oil isn't black. Leave some fuel in as it acts as a lubricant for all...
  8. Seems I was mistaken & the numbers have sod all...

    Seems I was mistaken & the numbers have sod all to do with the VIN :lol:

    But here's the templates from my Valver

    http://williamsclio.co.uk/forum/attachment.php?attachmentid=9028&stc=1
  9. Replies
    96
    Views
    3,438

    Yeah I'll send some more

    Yeah I'll send some more
  10. Don't hold me to it but I think the codes have...

    Don't hold me to it but I think the codes have something to do with the VIN

    I've got the original templates for the codes that go on the glass on my ph1 Valver, lemme dig them out & I'll get back...
  11. Replies
    24
    Views
    2,210

    Gonna throw a spanner into the works here,...

    Gonna throw a spanner into the works here, managed to find this which sort of contradicts what you've found so far so now I'm really confused :lol:
    ...
  12. Replies
    18
    Views
    1,410

    I think I might have found the right 1 for a LHD...

    I think I might have found the right 1 for a LHD car https://www.all4renault.com/products/a7700803596-bolsa-porta-frente-esquerda/
  13. Replies
    96
    Views
    3,438

    Money sent but only for 1 as I'm too poor to buy...

    Money sent but only for 1 as I'm too poor to buy 2 atm :evil:
  14. Replies
    5
    Views
    165

    I've done about half that in my daily driver...

    I've done about half that in my daily driver :shock: that's with 2 trips to the Nurburgring thrown in as well :lol:
  15. Replies
    96
    Views
    3,438

    2 for me please

    2 for me please
  16. Replies
    12
    Views
    477

    Put me down for one please, in fact I could do...

    Put me down for one please, in fact I could do with 2 tbh as my Valver 1 is in a shitty state as well
  17. Replies
    21
    Views
    8,156

    If the hedge wins the fight it'll make mine more...

    If the hedge wins the fight it'll make mine more valuable :lol:
  18. Replies
    83
    Views
    15,010

    Are you on the facebook group at all? Only ask...

    Are you on the facebook group at all?

    Only ask as there's a reasonably sized group of us mk1 owners that organise doing trackdays together & we normally share the details on the facebook groups
    ...
  19. The diagram shows both types of setup, the later...

    The diagram shows both types of setup, the later 1.8 16v's don't have the oil cooler so you can ignore number 15 and 14 as they aren't for the Williams :winkey:
  20. Replies
    6
    Views
    274

    Hang on, I think I've sussed it, you must have a...

    Hang on, I think I've sussed it, you must have a Valver & this kit https://www.powerflex.co.uk/road-series/product-details/Front+Anti+Roll+Bar+Outer+Mount/327.html in which case the washers go at the...
  21. Replies
    6
    Views
    274

    I've still got no idea what you're asking tbh...

    I've still got no idea what you're asking tbh :???: A photo of what you're on about will help massively
  22. Replies
    9
    Views
    469

    I think I remember seeing this on ebay &...

    I think I remember seeing this on ebay & something about it will have to go back on the road on a Q plate or something like that
  23. I'm guessing you don't have a logbook for it? ...

    I'm guessing you don't have a logbook for it?

    I think you'll need to use the chassis number to search for the info you need, I'd try to see if one of the more expensive HPI checks using the VIN...
  24. Replies
    6
    Views
    721

    I'd agree with the lower to middle of that figure...

    I'd agree with the lower to middle of that figure with those cams, 185bhp is what you'd expect to see with bigger inlet valves & more aggressive cams like catcams 213's or Piper 285's
  25. Replies
    6
    Views
    274

    100% dodgy diagram for the track rod ends For...

    100% dodgy diagram for the track rod ends
    For the inner bushes you need to use mole grips or some other form of clamp to hold them together enough to get the bolt in the hole, they are a bastard but...
  26. Replies
    10
    Views
    1,244

    I rented one of those when I went to the...

    I rented one of those when I went to the Nurburgring last year, they are a really good fun car to drive 8-)
  27. Replies
    31
    Views
    2,128

    I can wait tbh, as when the paint is on I'll have...

    I can wait tbh, as when the paint is on I'll have to actually pay the bill for it :lol:
  28. Replies
    31
    Views
    2,128

    Seems I've neglected this thread a little bit and...

    Seems I've neglected this thread a little bit and I've also lost the photos I had of the brand new bonnet & windscreen :oops: but some significant progress has been made
    ...
  29. Replies
    5
    Views
    263

    It is pressurised & runs at 3 bar.

    It is pressurised & runs at 3 bar.
  30. Replies
    5
    Views
    281

    Check the condition of the wires to the MAP...

    Check the condition of the wires to the MAP sensor plug as well
Results 1 to 30 of 1000
Page 1 of 34 1 2 3 4