PDA

View Full Version : Area Rep



NickFr
22-03-2005, 22:01
What does this mean??

northy
22-03-2005, 22:13
Lol...your quick Nick.

Were trying to get the club sorted out now, and get people in charge of areas and a few more moderators in differant sections.

You mate...you have your area all to yourself :wink:

Thats if you want it ?

KingStromba
22-03-2005, 22:19
Id just like to complain to the French area rep for his lack of organised meets and free holidays in a certain camp site :wink:

Rich
22-03-2005, 22:25
lol not exactly an hours journey is it like lol

NickFr
23-03-2005, 08:22
What can I say, Europe now, The WORLD next :D before accepting this honour I would like to thank my Mother, Father, Brother, Sister, Goldfish, Cat, next door neighbours cat and GF ( she insisted ) :wink:

NickFr
23-03-2005, 08:23
Id just like to complain to the French area rep for his lack of organised meets and free holidays in a certain camp site :wink:

Ah, but have you got a 21 yr old Blonde daughter for the boys to use and abuse :shock: I'll never get to heaven!! :oops:

northy
23-03-2005, 09:47
glad your happy with your new title mate. :wink:

Look forward to the Franch trip to The ex williams production factory that you are going to organise for us..... :wink:

KingStromba
23-03-2005, 10:35
Id just like to take this opportunity to say that i really really like France :shock:

NickFr
23-03-2005, 14:52
I think that a meet over here would be great at the campsite. I think there would be a great deal of interest in a load of Williams and Hybrids coming to France. Reno are GOD like over here particularly as the F1 team is doing so well. Could attract some media interest, anyhow it would be cool, the setting is great as are the roads. I will chat about it at the FCS. Could combine with a French Williams Club??

FATBOY
23-03-2005, 16:32
sounds good nick! is there a french williams club then???? it would be great to forge some club links with our williams owner friends across the channel!

Enid
23-03-2005, 16:35
Hmm, can anyone speak french??? I'm sure I saw an Italian Williams website???

FATBOY
23-03-2005, 16:38
yeah there is a few knocking about i think mate! and cliowilliams.com is one of them iirc

J o n
23-03-2005, 16:47
I would sooooo be up for a Williams France trip this summer!!!! Who else is up for that? Reckon we would have an absolutely awesome time!

Nick, obviously we would all get the best spots on the camsite too right? :wink: :lol:

FlamingMonkey
23-03-2005, 16:56
Yep I'd be up for a France meet

NickFr
23-03-2005, 18:27
I would sooooo be up for a Williams France trip this summer!!!! Who else is up for that? Reckon we would have an absolutely awesome time!

Nick, obviously we would all get the best spots on the camsite too right? :wink: :lol:

No Problem 8)

NickFr
23-03-2005, 18:30
sounds good nick! is there a french williams club then???? it would be great to forge some club links with our williams owner friends across the channel!

I am making some enquiries will report back my findings

scotte666
23-03-2005, 18:31
whos the area rep for london?

KingStromba
23-03-2005, 18:35
you if you want. Apply

scotte666
23-03-2005, 18:51
think im the only one on here who lives in london though. mini meets with myself lol

NickFr
23-03-2005, 18:54
Hmm, can anyone speak french??? I'm sure I saw an Italian Williams website???

Yes and Italian :lol:

2 live
23-03-2005, 19:44
nick....lookie here.........cant understand a fukkin word meself like...but i struggle with english lol



http://www.clio-williams.net/Parties/Medias/Videos_rasso.htm

NickFr
23-03-2005, 21:05
nick....lookie here.........cant understand a fukkin word meself like...but i struggle with english lol



http://www.clio-williams.net/Parties/Medias/Videos_rasso.htm

A good site, might be worth finding out a bit more, cool videos 8)

2 live
23-03-2005, 21:06
aye

Martin
23-03-2005, 21:07
I'd be up for a French williams invasion too! :)

2 live
23-03-2005, 21:08
iv tried registering.....but to no avail lol

FATBOY
23-03-2005, 21:11
nick is that site in french???? if so could u get onto there forum and see if any of there members would be interested in having a look onto our forum???? would be good to try and get some of these guys in on our site! i see they have over 1k registered forum users!!!

NickFr
23-03-2005, 21:13
nick is that site in french???? if so could u get onto there forum and see if any of there members would be interested in having a look onto our forum???? would be good to try and get some of these guys in on our site! i see they have over 1k registered forum users!!!

No probs, my GF writes better French than me, she has already offerred!!

NickFr
23-03-2005, 21:49
I have joined their forum and posted our website, basically told them that we are a new club consisting of a forum for now but growing. I said we would welcome exchanging info etc.. :D

FATBOY
23-03-2005, 21:56
just seen your post mate! and youve posted our site address wrong! its www.williamsclio.co.uk

and not cliowilliams.co.uk

doh!

big hp
23-03-2005, 21:58
LOLOL

Sack him FATBOY :wink:

NickFr
23-03-2005, 21:59
Merde, I mean shit :oops:

NickFr
23-03-2005, 22:02
This abberration has been rectified, the stupid dopey GF has been fired, so much for sleeping with the enemy :shock:

FATBOY
23-03-2005, 22:05
:wink: seriously tho mate thanks for your help!

NickFr
23-03-2005, 22:06
LOLOL

Sack him FATBOY :wink:

Cheers mate, I'll never live that down, she - by that I mean the soon to be EX!! - got it wrong!

Enid
23-03-2005, 22:07
Damn I wish I paid more attention in french class :oops:

FATBOY
23-03-2005, 22:10
hated french! and dropped that subject as soon as i could! french oral exams had some sort of appeal tho! :wink: just the way its said i think lol!!!

big hp
23-03-2005, 22:11
Yeh French oral does sound nice :roll:

NickFr
23-03-2005, 22:16
Bloody good site but very very slow!! like good oral sex :wink:

Enid
23-03-2005, 22:21
Nick now your the European Area Rep, its your first duty to translate all the posts on that forum to English so we can understand them lol, get cracking!

NickFr
23-03-2005, 22:22
Nick now your the European Area Rep, its your first duty to translate all the posts on that forum to English so we can understand them lol, get cracking!

Right, I'll just start now :shock:

Enid
23-03-2005, 22:26
:lol:

KingStromba
23-03-2005, 22:39
I can translate anything from the french site if any one wants. :D I can read French

FATBOY
23-03-2005, 23:02
is there anything u cant do mr stromba??? :wink:

KingStromba
23-03-2005, 23:09
I cant seem to get my car over 5k revs :wink:

scotte666
23-03-2005, 23:13
thats weird i cant seem 2 get mine under 5k revs :D

KingStromba
23-03-2005, 23:15
Also i find it hard to shag a bird more than once without thinking about her sister :wink:

northy
24-03-2005, 10:37
MINT...get a meet organised with the french clio williams.net and see if we can arrange a weekend out of it and i will get us some magazine coverage of the trip...Would be a good way to celebrate the Williams 3's 10th Birthday !

NickFr
24-03-2005, 11:39
Was thinking along the same lines, it would prob attract huge interest, I am giong to PM the head dude and make some enquiries :wink: