PDA

View Full Version : Rare valver colours ???



Winston
02-05-2006, 03:08
449 blue
432 blue
bright Red
Naples red
White
Black
Tungy grey
Green
Silver :wink:
Gold

What colour is your valver and which colours do you class as rare

IMHO.....Naples






























































































































Yeah right lol ...second most popular to 449 imo :wink:

Green and gold ...maybe silver;)

VIPERONE
02-05-2006, 03:30
Gold
Silver
Green

clowo16v
02-05-2006, 08:25
I've never seen a gold one i've seen one silver one on the road, one green one on the road and ive only ever seen Plattsy's/Lunners hybrid which has been black.

Matt

jwarren2k2
02-05-2006, 08:53
didn't even know u could get gold!

mine's 432 blue (sooooo much better than 449 :wink: )

I reckon green is the rarest

Gav
02-05-2006, 08:56
only ever seen 1 green valver so i would say green












































































and naples :lol:

2 live
02-05-2006, 09:53
owned 1 red (proper red not the gay metallic pink shit ;) )
1 met black valver

3 449 williams'


seen thousands naples.......loads of white uns......quite a few black.........not many green......and 2 silver on roads...never seen a gold un

Rich
02-05-2006, 09:58
grey ones and gold ones

northy
02-05-2006, 10:46
id say green - seen two.

FincH
02-05-2006, 11:55
449 is obviously the most popular because it's the best colour :)

Never knew they did a Gold one. Any pics?

Rare colours:

Green
Silver
Tungey Grey

Round here there's two reds, one naples, couple of 449's, a whitey and two black ones.

Smokey McPot
02-05-2006, 12:34
pics of the gold.

Clio b
02-05-2006, 12:39
i saw a gold clio the other day.... 5 door wiv old asian people in it! first one i've ever seen that colour!

Andyvalver
02-05-2006, 12:43
Green, silver, tungy grey and black, erm maybe white as well lol

**** it. Valvers are rare in general tbh

Naples rules though :wink:

VIPERONE
02-05-2006, 13:40
ive seen 2 gold ones one on thenet one in flesh

late ph2.

diggs04
02-05-2006, 16:06
ive seen a couple of green ones around in essex, but same here ive never seen a gold one???

so yeah green is rare id say.

theres one on ebay at mo for sale

midge
03-05-2006, 21:24
never knew there was gold, so thats the rarest then green.

Coops
03-05-2006, 22:19
only seen one gold valver on autotrader, p reg n all! :shock:

Flan
04-05-2006, 22:34
Gotta be green...
:lol:

I've had

449
Tungy Grey
and now black....


Miss the Tungy :cry:

donsrno1
04-05-2006, 22:52
I would definately say gold, I didn't even know they came in gold!!! Anyone got any pics of one?

TBH though I never see any valvers about. In the last few years I have seen two williams but not even a single valver, might just be around Edinburgh but they seem really rare in general.

seanofnp
04-05-2006, 22:59
449 for the win... :D

Never seen gold, but i bet its sickly.

Andy P
06-05-2006, 17:58
443 :P

Seen a gold one in spain, other than that...green 8)

Dno194
08-05-2006, 17:25
Closest I could find to gold...

http://www.clioland.ch/images/ClioRekordFofos/clio_blau-gold01.JPG

Peuk...

Dave_b
08-05-2006, 17:52
I would say green.

My first mark 1 phase 3 clio 1.2 RL was in that metalic green colour i loved it.... shame i couldn't find a Valver in that colour

lumber
08-05-2006, 18:34
seen loads of naples, one green a couple silver, shedloads of blue ones, rarest definately gold

ben_j
08-05-2006, 21:19
greens faster too :wink:

benjer182
20-05-2006, 19:43
it maybe fast but i seen one on a truck going into my local scrappy two saturdays ago

Eckascliovalver
22-05-2006, 12:19
mine is etruscan red and i have not seen another 1 ever!
never knew u could get a gold 1 ,seen silver,green and black!



ecv

adiclio16v
11-11-2006, 01:12
719 carmen red best red imho
green rarest by far
xerus grey lol
im seein us get silver lol x x